Leave Your Message

Diversi manere di manghjà i noodles: dip in acqua

2024-06-26

Ci sò tagliatelle di risu à traversu u ponte in u sudu, è immerse in l'acqua in u nordu. Una à u sudu è una à u nordu, una fina è una larga, una hè fatta di risu, una hè fatta di granu, ma in u metudu di manghjà coincide, sò l'alimentu di basa è a zuppa sò separati, quandu si manghja l'alimentu di basa in a salsa di zuppa è si manghja, immerge l'acqua hè ancu chjamata cusì per via di questu modu di manghjà. A ghjente di u nordu manghja tagliatelle di zuppa, per a maiò parte mischianu e tagliatelle cù a zuppa, o bollinu e tagliatelle cù a zuppa, o mischianu e tagliatelle cù u suchju frittu, è dopu e piscanu in a tazza per gode di a sensazione piacevule di.Manghjà tagliatelle.

Various1.png

Perchè i noodles immersi in l'acqua sò largu è longu, furmati cum'è un cinturione di pantaloni, hè impussibile di manghjà un noodle sanu in un muzzicu, è certi pirsuni u descrizanu cum'è "a mità in a tazza è a mità in u stomacu". In fattu, questu ùn hè micca una esagerazione, un noodle hè 5 centimetri di larghezza, quasi 1 metru longu, in generale una persona manghja 3 hà righjuntu u limitu, cusì a maiò parte di i buttreghi di noodle sò venduti nantu à a radica.

Various2.png

Sicondu a legenda, in a dinastia Tang, ci era una famiglia di paisani in Chang 'an. Un ghjornu, a nora Li Wang hà dettu à tutta a famiglia chì cucinava tagliatelle, perchè eranu troppu è tagliatelle, ùn si pudia micca stende u tagliere, si pudia solu divisà in tagliatelle, ancu tirate è scuzzulate e tagliatelle, tirate fora da a pignatta, è hà trovu chì e tagliatelle eranu troppu longhe è larghe per esse mesculate, si precipitò saviamente à piglià uni pochi di tagliatelle in una tazza, aghjunghjendule.Zuppa di tagliatelle, per impedisce chì i tagliatelle si appiccichinu, è una tazza di zuppa, lasciate chì a famiglia si immerga in a zuppa per manghjà. Siccome i tagliatelle sò larghi è impastati per un bellu pezzu, i tagliatelle sò morbidi, lisci è robusti, accumpagnati da u suchju accuratamente modulatu, l'entrata hè deliziosa è u retrogustu hè infinitu. Cumu pudete gode di u deliziosu, prestu un tale modu di manghjà si sparse, si dice chì ancu Tang Taizong hà tastatu questu deliziosu, hà datu u libru "tagliatelle in acqua". Di generazione in generazione, immergere in acqua hè diventatu una delicatezza cumuna in a dieta di a ghjente è hè largamente diffusa in a zona di Guanzhong.